Monday, February 22, 2010

AICB_KTN

salaaam...

kat aicb... aku join aicb 3hb januari 2007 sebagai architectural designer. aku diinterview dalam phone shj (kelakor plok rase). dapat plak tu, mungkin pasal nak pakai orang sgt masa tu kot. AICB ni ada byk cawangan, 7 sume (ktn, kl, kb, alor setar, langkawi, dubai, lg 1 kat kl jgk (HQ). aku ni kat cawangan kuantan. under dato' jimas chik(baru je 3 bulan arwah).
mula2 walaupun aku ni sebagai designer, tp arwah dato' x berapa nak lepas sgt segala design katku, cuma dalam setahun lepas je baru dia dapat kompiden tu. kat sini aku start design projek2 besar (gomen) dan banglo2 dato' dr dll. sampai skang aku kat aicb lg. dah lebih 3 tahun, lps2 ni x tau lg katne. tunggu la duluuuu.....
oklah. pasni aku crite plak pasal design2 aku satu persatu. sabar yeee....

salaam...

No comments:

Post a Comment