Monday, February 22, 2010

bosaaan. dah mai dah...

salaam.

sambung... aku ni jenis cepat bosan dengan perkara2 berulang, dan yang terlalu lama. dalam design2 aku pon aku akan repeat stail, imej, layout dalam beberapa kali je. pastu tuko lain pulok. walaupun dalam design housing. jadi kalau dalam semua design aku tu macam pattern ada. dari yang classical ke modern. tp aku lebih pada kontempo design, tp berat ke modern simple line.
6 tahun aku kat Vantage Architect. bosan sudah mari. slow2 cari tpt lain. lagipon time tu mak ayah pun dah tua, ayah aku pon tgh sakit time tu. try2 cari area kemaman, terengganu. dekat skek ngan diorang, senang nak ulang jengok. x dapat kat kemaman, tp dapat kat kuantan, kat Arkitek Ikatan Cipta Bina (cawangan kuantan).
mak ayah aku 2 2 dah meninggal. ayah aku meninggal seminggu sebelum aku masuk AICB, mak aku plok 6 bulan selepas ayah aku meninggal. al-fatihah untuk mereka....

salaam.

No comments:

Post a Comment