Wednesday, October 12, 2011

pasdec persona, paya 3, kuantan.

dgn AICB, job untuk pasdec corp. semi-d 1 tkt, semi-d 2 tkt, terrace... sekarang tgh prepare utk tender. insyaallah dalam tahun depan mula construct. aku bagi modern imej. one of a kind, tak jumpa yang serupa kat ktn. aku suka buat kelainan dalam setiap design aku. walaupun client mtk refer pada job lepas (balok perdana) as guide tp sku x ikut. aku nak kelainan. dan inilah hasilnya... dan diorang terima.

16 comments:

  1. X silap aku double storey terrace ade 2 design kan? Mane design 1 lagi? hehehe.. Show la kat blog nie...

    ReplyDelete
  2. aku pun..nak nengok jugak!!

    ReplyDelete
  3. terima kasih dengan respon.
    overall ada 3 type semi-d 2 tingkat. 2 type hampir sama, lg satu plak blom muktamad lg. harga pihak pasdec yang tentukan... macam kenal jer yang bertanya ni...

    ReplyDelete
  4. salam bila nk launch pasdec pesona ni..sy ade booked teres double storey type E..

    ReplyDelete
  5. sape la ni? tya nama x bgtau... baru selesai proses tender... dalam sebulan dua la rasanyer...

    ReplyDelete
  6. Pasdec persona ni area mne?

    ReplyDelete
  7. baru booking double storey type D intermediate.Hope i made a good decision..hmm

    ReplyDelete
  8. lokasi kt mane yea???ade kosong lg x??

    ReplyDelete
  9. Saya booking type D...ada garden kat dlm... Arap2 ok la rumah ni... Tuan rekacipta.... Besar x living hallnya...

    ReplyDelete
  10. maaf semua... lama x bukak blog. jauh ketinggalan... harap korang berpuas hati dgn design2 ni. saya x boleh janjikan kesempurnaan tetapi suatu kelainan, insyaallah. sebarang pertanyaan pasal harga, ada lg ke tak better tya pasdec sendiri. diorg lebih arif. pasdec persona ni area sekolah bukit setongkol, kuantan.

    ReplyDelete
  11. kena banjir gak kan

    ReplyDelete
  12. tuan yg mendesign rumah ni..sy berkesempatan pergi melihat rumah..sgt tak berpuas hati dengan kaca dari bawah smpai ke atas..tidak kah berbahaya kepada penghuni..

    ReplyDelete
  13. w'salam... terima kasih kepada yg mengulas. design ini bertujuan utk menjadikan kediaman lebih terang dan selesa kepada penghuni dan bukannya menjadi ruang gelap dan suram. bg saya isu keselamatan adalah perkara subjektif. rumah bercermin kecil pon belum tentu lg keselamatannya terjamin. ada mcm2 cara utk menangani masalah ini. yg penting ape yang kita mahu. setiap orang ada pendapat dan selera yang tersendiri... saya x menjanjikan kesempurnaan tetapi satu kelainan.

    ReplyDelete
  14. Situ banjir kan dalam kawasan perumahan?berapa keluasan taman tengah rumah tu?

    ReplyDelete
  15. says beli semi D setingkat... design cntik.. cuma susun atur ruang agak x ssuai.. cth wet kitchen sgt kecil dan tingkap sepnjang dapor.. so sy decide utk tutup tingkap separuh utk letak dapor msak.. n susunan bilik sblah shj bntuk spt L mnyebab kn wasted space di area dpn pintu blik dan blik air blkang... siling di dining pula trlalu rendah... susah utk letak kipas dan nk letak designed lamp... nk buat plaster cilling pon susah... agak mengecewakan bile da tgk keadaan sbenar rumah...

    ReplyDelete