Thursday, September 20, 2012

adly's residence, bangi...

guanne gamok tooo? bereh boooh... ... one fine day, aku receive message dari sorang mamat... suspen ni. dia cakap lepas dia masuk ke blog aku, dia berminat nak test aku... utk design banglo dia kat bangi. oooo, nak design banglo, cakap la terang2... job aku paling jauh setakat ni. dalam takut2 berani aku pergi jugak jumpa dia. bukan pasal xde job kat kuantan, utk pergi lebih jauh, alhamdulillah ada rupanya. dia nak modern tropical image dgn swimming pool, basement parking (pada mulanya), dengan keluasan hampir 5000 sqft. jadi yang ni aku bagi konsep yang hampir sama dengan banglo jalan tengku muhammad tu, tp 2 tingkat. frontagenya dinding. so semua aktiviti semua di belakang. menjadikan rumah ni lebih privacy. dari entrance lobby boleh ke kanan rumah terus ke swimming pool atau terus masuk ke dalam. open planning concept utk living (double volumn), dining dan kitchen, menghadap ke swimming pool, dan boleh keluar ke pool deck. aras atas, family hall menghadap ke living hall. bilik2 tidur, av room... dan master bedroom yang betol2 berada di atas kolam renang... boleh tahan... tengah prepare utk submission. member ni pun tengah bersiap naik aji. umur pun hampir sebaya dengan aku. kepala pon cam ngam, cam boleh jadi kamceng, boleh jadi project team kot... sape tau? insyaallah...

No comments:

Post a Comment