Monday, September 16, 2013

semi-d batu 9, jalan gambang...

salam... selepas hampir setahun menyepi... now i'm back.
arini aku nak review salah 1 job housing aku. salah satu job favourite pasal design style baru, style aku... developer grand quantum properties (anak syarikat liew sing properties), kuantan. 2 lot size (1 memanjang, lg 1 melebar)... jd lah 2 type. keluasan bangunan dalam 1250sqft (internal) dan 1650sqft (internal). normal housing spec (4 bilik tidur, 2 toilet, living, dining etc)... tp aku bagi flat roof dan vertical louvers utk bg modern image. pemilihan warna putih dan warna gelap sebagai feature menjadikan design lebih simple tp menonjol. siling di living hall dan terrace ditinggikan supaya ruang rasa lebih gah. rasanya fasa ni akan dilancarkan x lama lagi. site pun dah diterangkan. bg yang sukakan sesuatu yang WOW! ini utk nkorang... kalau yang nak further info boleh contact aku. insyaallah boleh tolong. enjoy...

1 comment:

  1. Assalamualaikum,
    Hmm...saya suka dengan reka bentuk rumah tersebut. Cantik dan moden. Bukan ke, ni perumahan di belakang stesen minyak shell batu 9 ?

    ReplyDelete