Sunday, September 8, 2013

... setahun telah berlalu...

salam semua... mula2 skali maaf la aku lama x respond. pejam celik, pejam celik hampir 1 tahun aku x on blog ni. x masuk, x update ape2... sepanjang 1 tahun yg besar dalam hidup dan kerjaya... pada 8hb oktober, 2012 aku hantar resign letter kpd syarikat lama aku AICB. dan pada 8hb november, 2012 aku secara rasmi keluar dari AICB... kenapa? cari rezeki halal bro. selepas tumpuan lebih kepada OSDC, alhamdulillah rezeki bertambah, makin sibuk, masa makin x cukup. sehingga ada kala kerja sendiri lebih banyak dari kerja ofis, masuk ofis tp buat kerja sendiri... dgn sendiri hati jadi x sedap, x seronok dgn pendapatan yg bertambah... takut bercampur gaul halal dan haram... pasal tu aku nekad keluar dari AICB. biarpun pendapatan kurang sikit, struggle sikit tp hati senang... aku cakap betul2 masalah aku dgn boss (ar. radzi idris) alhamdulillah dia faham. ... dan aku sekarang bergerak sendirian... aku ambik sebahagian kecil ruangan bilik tidur utk dijadikan ruang curahan idea kerja sendiri, keluar pagi jumpa client sendiri, cukup bulan cari belanja sendiri... rasai nikmat, susah senang bekerja sendiri... dan selepas 1 tahun alhamdulillah bro... sesungguhnya Allah yang maha memberi rezeki... insyaallah akan terus dimurahkan rezeki... cukup la dulu bro. cerita 1 tahun takkan nak habiskan dalam 1 malam. insyaalah lepas2 ni design terkini akan terus jd tatapan... doakan aku, keluarga aku, kerjaya aku, hidup dan matiku ke arah yang lebih baik... dan doa2 kalian amat aku hargai. salam...

No comments:

Post a Comment