Monday, September 16, 2013

semi-d dan teres indera mahkota, kuantan...

uik2... lagi 1 housing scheme... byk plak dapat job housing skang... alhamdulillah.
client liew sing propoerties, kuantan. respect dengan developer ni pasal berani dengan sesuatu yang baru... lot teres yang berbagai bentuk lot dan size. ada 6 type semuanya (4 type teres, 2 type semi-d). gambar tu sebahagian type jer tu. walaupun 6 type, semuanya mempunyai image yang sama... modern image. bercerita pasal teres aku memang daripada dulu nak atasi masalah teres yang gelap, typical dan membosankan. bagi aku semua pembeli berhak utk dapat rekabentuk, kualiti dan keselesaan yang memuaskan... insyaallah. dan utk corner unit plak ada yang aku bagi lebih drpd corner lot biasa (special corner unit)... jadi yang ni antara yang korang tak boleh lepaskan. aku taknak janjikan kesempurnaan tetapi sesuatu yang lebih baik... semi-d plak dengan living hall yang tinggi dan luas, penggunaan void yang menghubungkan living hall dengan family hall di aras atas. akan dilancarkan dalam masa terdekat. bagi yang duk kuantan dan nak cari area indera mahkota, better try cek yang ni dulu... yang penting enjoy...

6 comments:

  1. Salam..boleh bagi details mengenai developer ni?
    Sy di KL dan bakal menetap di Kuantan 2015 ni.Memang nak cari rumah area Indera Mahkota dan sy suka dengan design encik.

    ReplyDelete
  2. saya dah call pemaju..harga dalam RM280k..rumah teres setingkat..area sebelum tunas manja indera mahkota..

    ReplyDelete
  3. Salam.. boelh tolong bagi no telefon pemaju, berminat dgn semi d.. saya pun duk kl dan bercadang pindah ke Kuantan tahun depan.. tq

    ReplyDelete
  4. maaf la ye pasal lambat respond. masa tak mengizinkan. 095136191 liew sing... x silap overall dah terjual. tp semi d tu masih kosong. elok call kalau nak tau lebih detail. skrang tengah construct... bila dah jumpa nanti mention nama saya...

    ReplyDelete
  5. osmannnnnnn....sy x sempat fasa 1 & 2...fasa 3 baru dapattt...designnya x lari jauh kan?

    ReplyDelete
  6. Boleh bagi design fasa yang terkini....saya berhajat untuk membelinya ...

    ReplyDelete